
Talking Brains ens transporta a l’interior del cervell per descubrir les bases biològiques que regeixen el llenguatge humà. Viatja directament al nostre cervell a la recerca del llenguatge de la mà de paleoantropòlegs, neuròlegs, psicòlegs, neurolingüistes i especialistes en computació.
És un viatge interactiu en el temps. Anirem a visitar els nostres parents més llunyans per explorar l’aparició del llenguatge, tornarem a la infantesa per investigar l’adquisició de la llengua materna i expandirem l’últim mig segon per entendre el processament del llenguatge en temps real.

El llenguatge crea un món simbòlic en el qual passem la major part de la nostra vida mental. Des del primer moment en què despertem a la consciència, encara a l’úter matern, el llenguatge ens permet connectar-nos amb qualsevol altre ésser humà i construir i compartir un món conceptual.
Talking Brains és la primera exposició sobre el llenguatge com a objecte científic. L’exposició examina el cervell des del punt de vista de les funcions lingüístiques i el llenguatge des del punt de vista de la seva implementació al cervell.
L’exposició està disponible al CosmoCaixa fins al 18 de gener.